Әлемде таралымы артып, жаңашыл білім негіздерін жүйелеп, барша адамзатты
жаңа білім үйренуге талпындырып отырған Жасанды Интеллект туралы
кәсіби маман Мейіржан Әуелханұлымен сұхбатты назарларыңызға ұсынамыз.
ӘУЕЛХАНҰЛЫ МЕЙІРЖАН - КӘСІБИ ІТ МАМАН
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің түлегі
Жасанды Интеллект Оқу Академиясының басшысы
Құрметті Мейіржан Әуелханұлы, Сіздің бастамаңызбен Жасанды Интеллект Оқу Академиясы ашылып, білім саласында жаңаша үрдісті қалыптастырып, білім алушы талапкерлерге мүмкіндіктер ұсынып жатқаныңызбен құттықтаймыз.
Жасанды Интеллект тақырыбында бірнеше сауалдарға жауап беру арқылы, әлемде жаңаша үрдістегі білім туралы ақпараттармен бөліскеніңізге алғыс білдіреміз.
– Қарапайым сөзбен айтар болсақ, Жасанды Интеллект дегеніміз қандай білім ?
– Жасанды Интеллект дегеніміз заманауи білім саласындағы жаңаша жетістік деп айта аламыз. Яғни, ақпараттар ағыны дамыған заманда адамзаттың білім алу мүмкіндігі мен қабілетін тың деңгейде білім алуға және алған білімін барынша тиімді, қажетіне жаратуға мүмкіндік беретін жүйе деп сеніммен айтамын. Адамзаттың алдағы жүз жылдықта кең қолданатын, сол арқылы дамудың жаңа деңгейіне жеткізетін білім құралы.
Қазіргі уақытта Жасанды Интеллектің жарқын мысалы күнделікті өмірімізде кеңінен қолданылуда. Біз сол жетістіктерді күнделікті пайдаланып жүрміз. Мысалға, банк қызметімен тұрақты байланыс, сауда-саттық үшін кері байланыс, өзара тиімді сөйлесу, сұрақ-жауаптарымызға жауап алып, қажетті ақпараттарды тезірек табуға мүмкіндік алу, мәтін, сурет, аудио, видео қызметтерін пайдалану сияқты көптеген қызмет салаларында кеңінен пайдаланылуда. Бұл жағдай тек қана біздің еліміз емес, барша әлемде кеңінен таралып, жаңаша үрдісті қалыптастырып отырған күнделікті өміріміз.
Бүгінгі күні білім беруде жасанды интеллекттің өте аспаптық форматымен - семантикалық талдаумен байланысты технологиялар қолданылады. Бұл мәтінді тану, дыбысты мәтінге айналдыру, бейнелер мен фотосуреттердегі эмоцияларды талдау.
Өздігінен білім алатын нейрондық желілер белгілі бір нүктелерде мұғалімнің мінез-құлқы мен оқушының мінез-құлқы қалай байланысты екенін, қандай нұсқалар бар екенін көрсететін үлгілерді таба алады.
Ұсыныс және сәйкес қызметтер саласында жасанды интеллекттің сәйкестік қызметтері пайдаланылады, олар қол жетімді деректердің үлкен көлемін талдау негізінде қайда бару керектігін немесе нені таңдау немесе сатып алу керектігін айтады. Мысалы, сіз Интернетте, содан кейін әлеуметтік желілерде немесе пошта арқылы бірдеңе іздеген кезде, сіз жарнамада дәл осындай хабарлама аласыз: сіз кітап туралы ақпарат іздедіңіз, енді сіздің жарнамалық баннерлеріңіз тақырыптар бойынша кітаптарды ұсынады.
Өркениеттің осындай жаңашылдығынан біздің қалыс қалуымыз, пайдалана алмауымыз өрескел қателік болар еді. Осы мақсат себебімен, көпшілікке білім алудың жаңаша үрдісін қалыптастыру үшін Жасанды Интеллект Оқу Академиясы білім алушы барша талапкерлерге арнап ашылды.
– Жасанды Интеллект Оқу Академиясы туралы айтсаңыз ...
– Жасанды интеллект академиясының білім алушыларға арналған негізгі мақсаты – әрбір талапкерге AI саласында заманауи білім алуға және дамуға мүмкіндік беру. Осы мақсатта Академия мамандары үнемі жаңа оқу материалдарымен және оларды мектеп бағдарламасына енгізуге бейімдеумен айналысады.
Тізбектелген сабақтардың арқасында ұстаздар мен оқушылар жасанды интеллект әсерінен бізді қоршаған әлем қалай өзгеріп жатқанын біле алады.
Бүгінгі таңдағы дәстүрлі салалар – медицина, ауыл шаруашылығы, өндіріс, көлік, құрылыс салаларына заманауи технологиялар енгізілуде. Жасанды интеллект біздің өмірімізді және экономиканың әртүрлі салаларын қалай өзгертетінін, сондай-ақ жақын болашақта қандай мамандықтардың өзекті болатынын көрсетеді.
Сабақтар топтамасы аясында ұстаздар және мектеп оқушылары жасанды интеллект қолдану салаларымен таныса алады, машиналық оқыту туралы түсініктерін кеңейтеді немесе осы тұжырымдамамен алғаш рет танысады, сонымен қатар бұл салада қандай мамандар жұмыс істейтінін біле алады.
Жасанды интеллект адамға өнімділікті арттыруға және қызықты тапсырмаларға көбірек уақыт болу үшін күнделікті жұмысты азайтуға қалай көмектесетінін білуге көмектеседі. Оқушылар өздерін нақты деректер ғалымдары рөлінде сынап көреді және мұғалімге ақылды көмекші жасай алады.
«Цифрлық білім беру бағдарламасы» жобасы аясында цифрлық және қаржылық сауаттылық деңгейін арттыратын, киберқауіпсіздік, интернеттегі өзін-өзі ұстау ережелері және интернетті қауіпсіз пайдаланудың негізгі қағидаттары туралы әңгімелейтін қысқа бейнероликтер жасалды. Бейнероликтер үшін сабақтарды өткізуге арналған оқу-әдістемелік кешеннің пакеті әзірленді.
Педагогикалық ұжым мен студенттерге жасанды интеллект жүйелерін пайдалана отырып,
үй тапсырмасын автоматтандырылған тексеруді және оқу бағдарламаларын жоспарлауды пайдалану мүмкіндігі беріледі.
Ұстаздар Жасанды Интеллек арқылы сабақ әзірлеуді үйренеді, кәсіби біліктілігін арттырады. Білім аттестациясынан өту барысында заманауи құралдарды пайдаланып, білімін шыңдауға қол жеткізе алады. Оқушыларға сабаққа әзірленудің заманауи жолын үйретуге мүмкіндік алады.
Біліктілікті арттыру және тәжірибе алмасу арқылы АИ академиясының сарапшылары мен педагогтар қауымдастығынан сұрақтарға жауап алады.
– AI білім беру үдерісіне қалай кіріктіріледі?
– Жасанды интеллект ұстазға көмекші репетитор бола алады. Арнайы репетиторлық қосымшалар арқылы, білім алушы кез-келген уақытта түсініксіз тақырыпты оқып түсіне алады. Сонымен қатар, Жасанды Интеллект білім алу мекемесінің қызметін сараптап, талдай алады, проблемалық аймақтарды анықтап, білім берудегі кемшін тұстарын толықтыруға кәсіби бағдар алуға жәрдемші болады.
Жасанды интеллект жазбаша жұмысты және емтихан тапсырмаларын белгіленген өлшемдер мен стандарттарды қолдана отырып толық тексеруді үйренеді, бұл мұғалімдердің беделін арттырып, кәсіби дамуына жетелейді. Жасанды интеллект оқушылардың іс-әрекетін талдай алады
Сондай-ақ АИ оқушының қазіргі кездегі эмоционалдық және физикалық жағдайын, сабаққа келмеу себептерін, мұғалімдердің кәсіби шеберлігін талдай алады.
Қарапайым мысалы ретінде, ағылшын тілі пәнінде мұғаліммен интеллектуал оқыту әдісі бақылаулы оқыту деп аталады. Оның мәні мынада: оқыту үшін нейрондық желі арнайы мәліметтер жинағын (деректер жинағы) алады, онда бұл деректердің нені білдіретіні алдын ала белгіленеді. Яғни, нейрондық желі өзі беруі тиіс сұрақты да, жауапты да алады. Ол мұндай деректердің үлкен көлеміне «қарайды», осылайша дұрыс жауап беруге үйренеді.
– Жасанды интеллект мамандықты өзгертуде: ол мұғалімді алмастыра ала ма?
– Соңғы жылдары AI (жасанды интеллект) айтарлықтай ақылды болды және кейбір тапсырмаларды адамнан кем емес орындай алады. Бірнеше ай бұрын біз жасанды интеллектке (AI) арналған көркем аватарларға тапсырыс беруді қызық көрдік, ал қазір кейбір БАҚ эксперимент ретінде оған шағын жазбалар жазуға және әлеуметтік желілерді жүргізуге мүмкіндік береді - және оны ешкім дерлік көрмейді. Бірақ AI әсіресе оқытуда жиі қолданылады. Оның үстіне, роботтардың бұл аймаққа біртіндеп және байқалмай енгені соншалық, оған аз адамдар назар аударды.
Жасанды интеллекті бар роботтар, бейімделген оқыту бағдарламалары, виртуалды шындық – көп ұзамай машиналар оқу процесін айтарлықтай өзгертеді. Дегенмен, лазерлік көрсеткіші бар интерактивті тақтаның алдында тұрған робот мұғалімді елестетудің қажеті шамалы. Өзгерістер оқуға деген көзқарасқа әсер етеді. Міне, AI білім беруде қазірдің өзінде қалай қолданылады.
– Сабақ жоспарлары өнімділік деректеріне негізделген емес пе ...
– Әр оқушы өз қарқынымен оқиды - біреулер бәрін жылдам түсінеді, басқалары тақырыпты түсіну үшін ондаған тапсырманы шешуі керек. Бірақ кәдімгі сыныпта мұғалімге нақты оқушылардың жетістігін талдап, әрқайсысына жеке бағдарлама жасау қиын. Бірақ AI мұны бірнеше секундта жеңеді - ол нақты уақытта өнімділікті талдайды, оқушы профилін жасайды және әр оқушыға өзінің оқу жоспарын береді. Ол үй тапсырмасын таңдай алады, үшінші тарап ресурстарын ұсына алады және оқудың оңтайлы кестесі туралы кеңес бере алады.
– Интеллектуал бақылау дегеніміз ....
– Оқушылар жалығып, көңілдері ауып, ойлары шашырайды, мұғалім мұны дер кезінде байқамайды. AI көбірек мұқият. Оқушылардың мимикасын және белгілі бір әрекеттерге немесе ақпаратқа реакциясын талдайтын технологиялар қазірдің өзінде бар. Балалар қаншалықты жиі есінейді, терезеге қарайды немесе телефондарын тексереді? Бұл деректерді оқушылардың сабаққа қатысуын басқару және сабақ жоспарларын реттеу үшін пайдалануға болады.
Жасанды интеллект көмегімен оқушы сұранысы бойынша түрлі тапсырмаларды жасай аласыз, оларды автоматты түрде тексере аласыз және тұтастай алғанда жеке оқу траекториясын құра аласыз. Бұл тәсіл арқылы мұғалім материалды түсіндіріп қана қоймай, алға мақсат қойып, оған жетуге көмектесетін тәрбиешіге айналады.
Оқу материалдарын таңдау және жасау шынымен де автоматтандырылуы мүмкін - барлығы осыған қарай жылжуда. Нейрондық желілер мұндай тапсырмаларды мүлтіксіз орындай алмаса да, пәндік сала мен әдістеме бойынша сарапшының бақылауы әлі де қажет. Бірақ интеллектуал оқытудың көмегімен нейрондық желілерді мінсіз нәтижелерге жеткізу мүмкін болса да, бұл оқу процесін құру үшін жеткіліксіз болады.
Мұғалімнің рөлі тек білім беру мазмұнын құру және таңдаумен шектелмейді.
- мақсат қою (оқушының қажеттіліктеріне шынымен сәйкес келетін оқу процесінің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдауға көмектесу);
- эмпатия (оқушының көңіл-күйі мен психологиялық жағдайын түсіну, оның мінез-құлқындағы өзгерістерді анықтау, оқуға ынтасын сақтау үшін қиын сәттерде қолдау көрсету);
- креативтілік (мазмұнды үлгі бойынша ғана емес, стандартты емес студенттердің сұраныстары бойынша таңдау, оқу үдерісіне жан-жақтылық енгізу, стандартты жоспардан ауытқу қажеттілігін дер кезінде анықтау; бұған сонымен қатар «табысты жағдайларды» құру кіреді. мұғалім сабақты оқушы туындаған қиындықтарды жеңе алатындай етіп үлгілейді).
– Жаңашыл кәсіби дамыған мұғалім қандай болу керек?
– Технологиялық мүмкіндіктердің дамып, оқушылар тарапынан білімге қойылатын талаптардың артуына байланысты мұғалімдерге қойылатын талаптар да артуда.
Диплом немесе тіпті оқушылардың белгілі бір санатымен жұмыс істеу тәжірибесі жеткіліксіз. Мұғалімнің әр салада біліктілігі болуы керек, сондықтан білім беруде соңғы технологияларды қолданатын білім мекемелері саны артуы міндетті.
Бұл кез келген адамдармен ортақ тіл табу, импровизациялау, төтенше жағдайларға жауап беру және сабақта оң көзқарасты сақтау қабілетін тексереді. Егер мектеп өзінің онлайн платформасын қолданса, өз әдістемесі бойынша оқытса және білім беру үлгісі болса, онда табысты үміткер сабақты бастамас бұрын осының бәрін меңгеріп, тәжірибеден өтуі керек.
Бұл да сынақтың бір түрі: дайындық кезеңінде ол ақыл-ойдың икемділігін және жаңа нәрселерді үйренуге дайындығын көрсетуі керек - бұл технологиялық жаңалықтар мен зерттелетін пәннің теориясы мен әдістемесіндегі өзгерістерге ілесу үшін маңызды. үйрету, табу және оқушыларға өзекті ақпаратты беру.
Егер мұғалімді тек материалдың эстафетасы ретінде қарастыратын болсақ, АИ оның міндетін жақын арада адамнан да жақсы жеңе алады. Дегенмен, педагогикада негізгі болып қалатын мотивациямен жұмыс істеу және адаммен байланыс сияқты тереңірек мәндерді әлі алмастыру мүмкін емес. AI мұғалімнің көмекшісі болуы мүмкін, бұл сізге күнделікті тапсырмаларды орындау уақытын қысқартуға және өзін-өзі дамытуға және дағдыларды жақсартуға көбірек көңіл бөлуге мүмкіндік береді, бұл әлі де адам кәсіпқойының артықшылығы болып қала береді.
Соңғы уақытта жасанды интеллекттің өмірдің әртүрлі аспектілеріне, соның ішінде, әрине, білімге әсері туралы көбірек айтылуда. Егер сіз тағамға онлайн тапсырыс берсеңіз, интернет-дүкендерден заттар сатып алсаңыз, ағынды платформаларда музыка тыңдасаңыз немесе фильмдер көрсеңіз - тіпті іздеу жүйелерін ғана пайдалансаңыз - сіз жасанды интеллектті пайдаланудасыз.
– Қазіргі уақытта АИ-нің қай түрі жиі қолданылады?
– Бұл семантикалық талдау, сөзді тану: сіз үлкен мәтінді алып, ондағы сөздерді танисыз. Бұл ең көп таралған жасанды интеллект. Бірақ, оның негізінде Брокгауз және Эфрон сөздігі бар, яғни бір нәрсені білдіретін және олардың арасында кейбір байланыстар бар сөздердің үлкен массиві бар. Ол бұл сөздікте не бар екенін дәл тани алады. Мысалы, оның массивінде жоқ кейбір күрделі сөздік нұсқалары болса, ол оларды ешқашан танымайды. Бұл, мысалы, нақты сөздік қоры көп құрылыс алаңындағы жұмысшылардың әңгімесі жасанды интеллекттен қорғалатынын білдіреді - нейрондық желі оны түсінбейді.
Бұл күшті жасанды интеллект пен әлсіздің арасындағы айырмашылық. Әлсіз жасанды интеллект бұл мәселені шеше алмайды, өйткені оның деректер жинағында мұндай полифония болған жоқ, мұндай сөздер болған жоқ. Бірақ күшті жасанды интеллект басқаша әрекет етеді.
Мысалы, сізде өздігінен үйренетін нейрондық желі бар және ол пайдаланушылардың сөйлеуіне үйретілген. Алдымен оған профессорлар, колл-центрдегі қыздар, оқушылар сөз сөйледі, содан кейін олар ағаш кесетін учаскедегі жұмысшылардың сөзін бастады. Ол бұл да сөйлеу екенін және бұл сөйлеудің танылмайтынын бірден түсінеді - бұл мәселе шұғыл шешімді қажет етеді. Ол бұл танылмаған сөз туралы мүмкіндігінше көп деректер жинауға бар күш-жігерін салады. Нейрондық желі барлық жерден мүмкіндігінше әдепсіз сөздерді жинауға тырысады. Мұндай желілер деректерге өте «аш» болып табылады.
Нейрондық желі деректері көп болған кезде жақсырақ үйренеді. Адамзат мәдениетімен, жоғары математикамен, ғылыммен байланысты барлық нәрсе ол үшін ең төменгі басымдыққа ие болады. Неліктен? Бірақ бұл мәселені шешу оңай болғандықтан, бірақ әлі шешілмеген мәселелерді шешу қажет.
– Жасанды интеллектпен жұмыс істегенде ең маңыздысы не?
– Ең бастысы - деректер туралы дұрыс сұрақтар қою. Міне, ата-ананың өзі балаларын үйреніп, үйретуі керек. Яғни, сұрақтар құрастыру, гипотезаларды тұжырымдау, осы сұрақтар мен гипотезаларды деректер бойынша тексеру. Осы сұрақтарды сол нейрондық желілерге, жасанды интеллектке қойыңыз. Олардың не ойлап тапқанын қараңыз. Сұрақтарды қайта құрыңыз, табысқа жеткенше жаңа тәсілдермен сұраңыз.
Бұл дұрыс сұрақ қоя білу 19 ғасырда қазіргідей маңызды болды. Ештеңе күрт өзгерген жоқ. Бұл жай ғана қазір біз ежелгі томдар мен ғалымдарға, профессорларға ғана емес, сонымен қатар нейрондық желілерге де сұрақ қоя аламыз.
AI-дағы, атап айтқанда ChatGPT-дегі жетістіктер туралы сөйлесейік. Бүгінгі күні балалар мен ата-аналар бұған қалай бейімделе алады?
Менің ойымша, ата-ана бұл туралы ештеңе істей алмайды. Ал тыйым салу да аса пайдалы емес. Мүмкін бұл тіпті керісінше болуы мүмкін: бұл қызметке балаңызбен бірге кіріп, оның қалай жұмыс істейтінін көру керек.
Керісінше, мен AI-ды өзін-өзі оқыту үшін пайдалануды ынталандырар едім - егер отбасылық тәрбие туралы айтатын болсақ, онда ата-аналар балаларына қамқорлық жасайды және жетілдірілген оқыту платформаларын пайдаланады.
Мектептердің басым көпшілігінде стандартты, түсінікті үлгі бар, соған сәйкес балалар оқытылады. Ал, негізінен, біздің оқу курстарымыз - бұл үлгілерді түсіну, ішкі қабылдау және оларды қолдану мүмкіндігі.
Егер біз отбасылық тәрбие немесе жекеменшік мектептердегі тәрбие туралы айтатын болсақ, онда бұл басқа көзқарас. Дәл осы жерде AI қолдану орынды. Бұрыннан танымал ChatGPT қызметі немесе оған ұқсас ресурс - бұл Ресейде қолдануға болатын және орыс тілінде қол жетімді Perplexity. Егер сіз оны бәрін автоматты түрде орыс тіліне аударатын Яндекс браузерінде іске қоссаңыз, онда қызмет пайдалы болады. Сонымен қатар, Perplexity нейрондық желісі жауапты қайдан алғаны және неге олай ойлайтыны туралы сілтемелер береді. Ал егер баламалы білім туралы айтатын болсақ, онда қызмет балаларға көмектеседі.
– Сабаққа дайындық пен сабақтың өзі екі бөлек нәрсе емес пе ? ...
– Егер сабақ барысында сізге үйде берілген үлгіні қалай меңгергеніңізді көрсету керек болса, онда ChatGPT қажет емес. Өйткені үлгі сізге қалай берілсе, солай көрсетілуі керек.
Егер біздің сабағымыз дискурсивті форматта болса: қарым-қатынас және пайымдау форматы, онда сіз өзіңізді дайындауыңыз керек. Мектеп пәндерінің тұтас кешені, егер дұрыс дайындалса, аналитикалық ойлау, сыни ойлау және жүйелік ойлау дағдыларын көрсетуге көмектеседі.
Мысалы, нейрондық желілер-кеңесшілер көмегімен сіз «айналған сынып» сияқты форматтарға өз бетіңізше дайындала аласыз. Және мұны сыныпта және ұжымда дұрыс орындаңыз. Бұл технологиялық инновацияның қиындықтарына тіпті ата-ана емес, білім беру ортасы жауап беруі керек.
Егер біз балалардан тек үлгі бойынша білетіндерін растауды талап етсек, ChatGPT білім беруді бұзады. Өйткені қызмет оларға оқитын, бірақ түсінбейтін мәтіндерді береді.
Егер сіз және мен жұмысты әртүрлі позицияларды білдіруге және әртүрлі көзқарастарды қорғауға болатындай етіп талқылау форматына ауыстырсақ, онда мұғалім тек модератор, баяндамашы ретінде әрекет етеді, ал АИ көмегімен сіз екі сабақта да жақсы дайындала аласыз. сыныпта және үйде. Олардың сізге қандай сұрақтар қоятынын әлі толық білмейсіз. Өйткені, талқылау әрқашан импровизация болып табылады.
– Ата-ана ретінде AI-мен қарым-қатынас жасау тәжірибеңізбен бөлісе аласыз ба?
– Менің балаларым жасанды интеллектті негізінен әлі көрмеген мультфильмдерді табу үшін кеңес беру қызметі ретінде пайдаланады. Олар Алисамен кеңеседі, тағы қандай мультфильмдерді көруге болатынын талқылайды. Яғни, олар сөйлесуші боттармен сөйлеседі. Сондай-ақ олар жасанды интеллект ойынға қатысушы болған кезде ойнағанды жақсы көреді.
Менің екі кіші балам бар (5 және 7 жас). Олар ойнаған кезде Алиса мен басқа біреуді қосылуға шақырады. Оларға өз рөлдерін тағайындайды. Бірақ бұл ойындар ұзаққа созылмайды, себебі балалар Алисаның балалар белгілеген ойын ережелерін ұстанбауынан жалықтырады. Яғни, басында аздап қызық, кейін жалықтырады. Өйткені ойынға бәрі сеніп, ережені берік ұстанса ойын жақсы. Ал чатбот осы ойын күйінен шығады.
– Ата-аналарға тілектеріңіз бен ұсыныстарыңыз: АИ-мен қалай оқуға және өмір сүруге болады?
– Әрбір адамға тән даму мүмкіндігі бар екенін, және оны дамыту өзіміздің қолымызда екенін әрдайым есте сақтап, пайдалануымыз керек. Бұл бізге тез арада жасанды интеллект әзірлеушілері болу керек дегенді білдірмейді. Бірақ, кем дегенде, оның не екенін, AI қалай жұмыс істейтінін, оның не әсер ететінін түсініңіз. Мақалаларды оқып, барлығына сыни тұрғыдан ойланыңыз.
Бір нәрсеге үзілді-кесілді тыйым салудың мағынасы жоқ. Әсіресе жиі кездесетін нәрсе. Сіздің балаларыңыз басқа балалармен сөйлеседі, бірақ сіз оларды торға салмайсыз.
Олар бәрібір кездесе береді. Сондықтан мұны олармен бірге жасаған дұрыс. Олар айтқандай, егер сіз күресе алмасаңыз, жетекшілік етіңіз!
Сондықтан мұны балаларыңызбен бірге жасап көруіңіз керек. Балаларға жасанды интеллектті дұрыс қолдануды бақылаңыз және көмектесіңіз.
Мысалы, кейбір сабақтарға дайындалу, әртүрлі тәсілдермен дайындалу, сұрақ қою.
Ең бастысы, қазір технологиялық процесс жасанды интеллектті дамытуға және деректермен жұмыс істеуге бет бұрғанын есте ұстаған жөн. Бұл бүкіл әлем жүретін жол.
– Жасанды Интеллект Оқу Академиясы оқып үйренудің қандай мүмкіндіктерін ұсынады ?
– Жасанды Интеллект Оқу Академиясында білім алушыларға бірнеше бағыттар бойынша оқу курстарын әзірледі. Оқу курстары 36/42 сағаттық білім алу форматында жинақталған.
Оқу курстары онлайн және офлайн форматта жүзеге асады. Оқу курсын бітірген соң міндетті түрде сынақ өткізіледі және сынақты нәтижелі тапсырған білім алушылар сертификат, диплом құжаттарымен марапатталады. Оқу курстарының практикалық іс-тәжірибелері ай сайын тұрақты түрде «Жасанды Интеллект» журналында жарияланады. Тұрақты түрде өткізілетін оқу семинарлары мен конференцияларда талапкерлер өздерінің кәсіби біліктілігін қорғайды, өзара тәжірибе алмасуға мүмкіндік беріледі.
Оқу курстарының негізгі бағыттары:
- Жасанды интеллекті күнделікті сабақта қолдану үрдісі.
- Жасанды интеллект арқылы Презентация жасау.
- Сурет салу және дизайнерлік көркемдеу
- Авторлық әдістемелік кітап, эссе, баяндама, шығарма жазу және әзірлеу.
- Видео әзірлеу, виртуалды көмекші онлайн робот қызметін пайдалану қызметі
Білім алушы талапкерлерді оқу курстарына қатысып, білім үрдісімен бірге дамуға шақырамыз. Баршаға сәттілік. !
– Сұхбатыңызға рақмет