Алматы қаласының әкімдігі биыл шаһарды жарнамалау үшін 70 миллионға жуық ақша жұмсайды.Бұл туралы factcheck.kz хабарлады.
22 ақпанда Алматы туристік бюросы интернетте жарнамалық қызметтерді сатып алу туралы хабарландыру жариялады. Бұл үшін 312 500 000 теңге бөлуді ұйғарды.
Техникалық ерекшеліктерге сәйкес, интернет-жарнама Алматының халықаралық нарықта бренд ретінде танылуына ықпал етуі тиіс. Ол негізінен Түркия, БАӘ, Катар, Сауд Арабиясы, Қытай, Оңтүстік Корея, Сингапур, Ұлыбритания, Италия, Германия және Малайзиядан келген жұптарға бағытталған.
Осы жоспарды ойдағыдай жүзеге асыру үшін әкімдік қосымша бес жарнамалық ролик түсіруге 53 660 710 теңге бөлді. Олар Алматыны Қазақстанның гастрономиялық астанасы ретінде танытуы, тау демалысының алуан түрлілігі туралы айтуы, сонымен қатар қаланың тарихы мен қазіргі жергілікті мәдениетті ашуы керек. Бұл бейнематериалдардың әрқайсысы қазақ, ағылшын, араб және қытай тілдеріндегі дыбыстық және субтитрмен берілуі керек.
Шетелдік туристерді одан әрі тарту үшін әкімдік мемлекеттік сатып алу сайтында танымал Tripadvisor туристік платформасында баннерлік жарнаманы орналастыруға 84 598 210 теңгеге тендер жариялады.
Сипаттамаға сәйкес, жеткізуші баннерлік жарнама үшін төрт суретті, логотипті және жергілікті жарнама үшін 30 таңбалы тақырыпты әзірлеуі керек. Маркетингтік науқан Алматыдағы гастрономиялық туризмнің мүмкіндіктерін, сондай-ақ мәдени және танымдық көрікті жерлерді көрсетеді.
Туризм бюросы тағы бір танымал Expedia сайтында 70 500 000 теңгеге тағы бір осындай жарнамалық науқанды бастауды жоспарлап отыр.
Алайда әкімдік желідегі жарнамамен шектеліп қалмады. Бұдан да жоғары нәтиже алу үшін Туризм бюросы алты шетелдік әуежайда сыртқы жарнаманы орналастыруды жоспарлап отыр. Бұл үшін 116 943 750 теңге бөлінді.
Бұған қоса, шенеуніктер қалаға шетелдік «қоғамдық пікір көшбасшыларын» әкелуге тағы 42 650 000 теңге жұмсамақшы. Бұл термин алыс және жақын шетелдерден келген блогерлер, музыканттар, әншілер, суретшілер және басқа да БАҚ өкілдеріне қатысты.
Біздің есептеуіміз бойынша, Алматы туризм бюросы 2024 жылы қаланы жарнамалауға 680 852 670 теңге жұмсайды деп отыр. Сонымен қатар, бұл шетелдіктерді тартуға кететін шығындардың соңғы тізімі болмауы мүмкін екенін ескереміз, деп жазады басылым.