10-жылда не өзгерді?
10-жылда қара жамылған, өз қазағының ұлтының киімінен безген, ұлтынан безген қатындар қаптады.
Атырауға, Ақтөбеге, Жезқазғанға барсаң қара киім киген қыз-келіншектерді базарда, көшеде қап-қара киініп жүргенін көзіміз көріп жүр. Бәрі шетінен сауданың қызған жерінде жүреді. Яғни, сауданы басқарып отырғандардың арасында, осыларға жұмыс беруші әкімшілікте де идеологиясын қолдайтын уахап-салап бар деген сөз.
Жезқазғанның Жаңарқасының базарын да уахаптар жайлап, сауда жүргізбеді деп, базардағы жеке сатушыдан өз құлағыммен естігенмін. Қара жамылған қатындар неге азаймайды, себебі қазақы орамалдан көрі, сауда орталықтарында ортасы қиғаш тюрбан сияқты, желегі омырауына жетпеген, көйлектің ішіне тығып жіберетін скафандр хиджаптар сатады. Біздің кимешек хиджап емес химарға келеді. Химардың төбесінде қазақтікіндей қарқарасы жоқ, тазкепеш болып келеді.
Біздің ұлттық мәдениетімізді, қазақтың ұлттық киім индустриясын дамыту үшін, қазақы ұзын көйлек, бешпет, қамзол , орамал, кимешек киімдерін Маңғыстаудағы тігін шеберлерінің киімдерін қазақстанның барлық дүкен орталықтарында сатуға ат салысу қажет.
Сонымен қатар, әнші "қара жамылған хиджап киім дүкендерін" Қазақстанда жабуды ұсынды.